2024.05.30. 10:03
Adminisztrációs feladatokkal járó álláslehetőségek Hevesen és környékén
Adminisztrációs feladatok ellátására rengeteg vállalat és intézmény alkalmaz munkavállalókat. Az ilyesfajta tevékenységi körrel járó pozíciók többféle elnevezés alatt is előfordulhatnak az állásportálok kínálataiban. Íme néhány példa azon adminisztrációs munkalehetőségekre, amelyek a hevesi álláskínálatban is gyakran felbukkannak!
Forrás: freepik.com
Általános irodai adminisztrátor
Az általános irodai adminisztrátori pozíciók talán a legtipikusabb álláslehetőségeknek számítanak Hevesen az adminisztráció, irodai munka álláskategórián belül: https://hevesallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka. Megjelenésükre a Heves városának és a régió álláspiacára specializálódott HevesAllas.hu állásportál felületén is több alkalommal volt már példa.
Ezen munkák feladatai számos tekintetben különbözhetnek, amit részben az iparág, részben pedig az álláshoz kapcsolódó felelősségi kör is befolyásol. Az adminisztratív tevékenységek ugyanakkor valamennyi esetben meghatározóak a pozíció esetében. Ez alatt értendő például a dokumentumkezelés, az adatbevitel, a postai ügyintézés, továbbá a nyilvántartások, leltárok vezetése is.
Emellett igencsak hangsúlyosak a kapcsolattartói teendők is az általános adminisztrátori állások esetében. Ebbe beleértendő többek között az ügyfelekkel, partnerekkel és beszállítókkal történő kapcsolattartás, de rendszerint cégen belül is továbbítanak információkat. Elmondható tehát, hogy sokrétű feladatokkal bízhatják őket meg, amelyek nagyfokú precizitást, pontosságot, kiváló kommunikációs képességeket és magabiztos számítógépes ismereteket is megkövetelnek.
Raktári adminisztrátor
Adminisztrátorokra a raktáraknak és a logisztikai központoknak ugyancsak szükségük van Hevesen és a környékbeli városokban, településeken. Ők ugyanis azok, akik a raktári folyamatok pontos és precíz nyomon követhetőségét biztosítják. Feladataik egyebek mellett a beérkező és kimenő áruk adminisztrálása, az ehhez kapcsolódó papírmunkák elvégzése, valamint az árukészletet érintő nyilvántartások vezetése és karbantartása.
Felelősségük lehet továbbá, hogy megvizsgálják az árukat, és megbizonyosodjanak azok sértetlenségéről. Sőt, egyes raktárakban akár az anyagmozgatói feladatokból is kivehetik a részüket, így segítve a raktárosok munkáját. Ez utóbbi teendőből adódóan a targoncás jogosítvány is része lehet a pozíció elvárásainak, bár a hangsúly jellemzően inkább a gyakorlat-orientált számítógépes tudáson (pl. táblázatkezelés, vállalatirányítási rendszerek ismerete stb.), valamint a kiemelkedő rendszerszemléleten van.
Szakmai asszisztens
A különböző szakmai asszisztensi pozíciók ugyancsak számos adminisztrációs teendővel járnak együtt. Az említett HevesAllas.hu felületén például kereskedelmi, pénzügyi, továbbá minőségügyi asszisztens munkakörök is előfordultak már, ahol a szakmai feladatokon túl az adminisztratív jellegű tevékenységek is nagy számban voltak/vannak jelen. Példának okáért egy minőségbiztosítási asszisztensnek felelőssége, hogy a minőségellenőrzések elvégzésén túl átfogó dokumentációkat vezessen az eredményeiről, illetve továbbítsa azokat a releváns munkatársak számára.
Egy pénzügyi asszisztens pedig pénzügyi adatokat gyűjt, kapcsolatot tart a beszállítókkal és tevékeny szerepet vállal a különböző pénzügyi kimutatások elkészítésében. Összességében tehát az ilyen és ehhez hasonló asszisztensi pozíciók szakmai és adminisztrációs képességeket egyaránt megkövetelnek a pályázóiktól.