2022.07.13. 12:30
Egy héten át Tihanyból jelentkezik a TV2 népszerű magazinműsora
Július 25-29. között Orosz Barbara, Iszak Eszter, Istenes László és Pachmann Péter a Tihanyi Vinarius Borárium, Gasztrobár és Rendezvényházból köszöntik a nézőket.
Újra a Balaton-parti panorámára cserélik a zuglói stúdiót a TV2 népszerű reggeli magazinműsorának készítői. A Mokka műsorvezetői, Orosz Barbara, Iszak Eszter, Istenes László és Pachmann Péter a tó partján, míg Váczi Gergő a budapesti stúdióban várja a nézőket a képernyők elé. A műsorban a közép-dunántúli régió és a Tihanyi-félsziget programlehetőségeire, turisztikai látványosságaira és gasztronómiai sokszínűségére is felhívják a figyelmet. A témák között mindenki megtalálhatja a kedvére valót, sorra érkeznek majd az izgalmasabbnál izgalmasabb vendégek, akik közül néhányan főzőtudományukat is bizonyíthatják a Tihanyi Vinarius executive chefjének segítségével.
Egy-egy ilyen kitelepülés nemcsak a nézők, hanem a kollégák számára is különleges élmény. Az évközbeni irodai rutinból kiszakadva dolgoznak együtt, hogy a megszokott magas színvonalú műsort készítsék el nap mint nap. Ha a másnapi adás összeállt, van idő egy kis közös programra is, gyönyörű környezetben, a magyar tenger partján. Mi már nagyon várjuk
– nyilatkozta Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója.
A Mokka 2004 óta látható a TV2 műsorán, szeptemberben ünnepli 18-ik születésnapját.
Piacvezető produkció
A 2022. első félévi átlag nézői részesedése alapján a Mokka és a Mokkacino az idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság, a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is. Ennek köszönhetően a fő rivális, az RTL Klub azonos idősávjával szemben míg a Mokkát a 18-59 éves és a 18-49 éves nézők körében is 15,1% nézte, addig az RTL Klub azonos idősávját azonos sorrendben 6,5% és 5,6%. Egy-egy Mokka-epizód 180 ezres nézettséget ért el a teljes lakosság körében az első félévben, ami a tévénézők 18,3%-a.
A teljes lakosság körében az összes idei Mokka és Mokkacino adás nézettebb volt, mint a fő konkurens, az RTL Klub azonos idősávja. A 18-59 évesek körében a Mokka a 129 adásnapból 128 napon, a Mokkacino pedig 127 alkalommal nyerte sávját. A fiatalabb, 18-49 évesek körében is hasonló az eredmény, hiszen az év első felében a Mokka 126 napon, míg a Mokkacino 125 napon nyerte az idősávját az RTL Klubbal szemben a 129 adásnapból.
(Időszak: 2022. 01. 01 – 2022. 06. 30., adatok: Live+As live, forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás.)
Borítókép: A TV2 Mokka című magazinműsorának műsorvezetői, fotó: tv2.hu