Minőség

2021.12.15. 14:00

Hazai Termék védjegyet kapott a Nógrádi ropi

A hatalmas népszerűségnek örvendő Nógrádi ropira rákerült a magyar eredetet jelző embléma.

Nool

Archív fotó a ropi gyártásáról: Ladóczki Balázs / NMH

Fotó: Balazs Ladoczki / NMH

A Magyar Termék Nonprofit Kft. hírportálunkhoz eljuttatott közleményében jelentette be, hogy a Nógrádi ropi gyártója lett a kétszázadik védjegyhasználó cég az országban. Az ilyen védjegyeket használó cégek száma már elérte a kétszázat, a védjegyes termékeké pedig megközelítette az ötezret Magyarországon. A hazai termékek népszerűsítésére  számos áruházlánci akciót szerveztek az elmúlt időszakban.

A kétszázadik védjegyhasználó, az Unió Coop Zrt. fontosnak tartotta, hogy hatalmas népszerűségnek örvendő termékére, a Nógrádi Ropogósra is rákerüljön a magyar eredetet jelző embléma és ez most már meg is valósult.

Tóth László, a cég vezérigazgatója elmondta: ugyan nem ők voltak, akik a hetvenes évek elején kitalálták az azóta is töretlen népszerűségnek örvendő Nógrádi ropit, de amikor 2013-ban hozzájuk került a gyártó és forgalmazó cég, lelkesen felkarolták a terméket. A jelenlegi gyártási volumen érzékeltetésére Tóth László elmondta: az éves lisztfelhasználásuk 1100 tonna. Ha az ebből előállított ropogtatnivalókat mind 45-50 grammos kiszerelésbe csomagolnák, akkor ez több mint 20 millió zacskót jelentene. „Nagyon szeretik az emberek, és bármilyen versenyen, teszten is szerepel, mindig nagyon jó pozíciókat ér el.  Tehát a kiváló minősége köztudott. Most azt az üzenetet is fontosnak tartjuk eljuttatni a fogyasztókhoz, hogy ez egy ízig-vérig hazai termék. Így a ropira és a perecre is rákerül a jól ismert Hazai Termék védjegy.”

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a nool.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában