2019.09.06. 09:47
Sikerrel indította a szezont a TV2
Az Ázsia Expressz 2 különkiadása a hét legnézettebb műsorának bizonyult.
Forrás: TV2
Szeptember 1-jén magabiztos győzelmet aratott a Sztárban Sztár leszek! és az Ázsia Expressz 2 különkiadása (18-59), így a TV2 13,3%-os közönségaránnyal vitte a főműsoridőt.
A TV2 nyári műsorstruktúráját felváltotta a vadonatúj őszi, így a hétköznap estékre megérkezett az Ázsia Expressz második évada és a Kapd el, ha tudsz! game show.
Az őszi szezon első hetén az Ázsia Expressz 2 hétköznapokon átlagosan 14,2%-os nézői részesedést ért el, amivel 28%-kal felülmúlta az előző 4 hét idősávos átlagát. A Kapd el, ha tudsz! augusztus 26-án este indult és 11,1%-os közönségarányt ért el.
A Sztárban Sztár leszek! erősen nyitott szeptember elsején este, 16%-os közönségaránnyal megnyerte az idősávját csakúgy, mint az Ázsia Expressz 2 különkiadása közvetlenül a Sztárban sztár leszek! után. Szeptember első estéje nem csupán egy szimpla vasárnap este volt, hiszen a Sztárban Sztár leszek! mellett az RTL Klub is ezen az estén indította vadonatúj műsorait.
Az Ázsia Expressz 2 különkiadása a hét legnézettebb műsorának bizonyult a csatornán a 18-59-es korcsoportban.
A Tények Plusz 15,5% átlagos közönségarányt ért el augusztusban, amellyel a csatorna egyik meghatározó műsorává vált.
A legnézettebb Tények Plusz adás 220 ezres nézőszámmal büszkélkedhet a 18-59 évesek körében.
Az összes műsorcímet figyelembe véve, ezzel az epizóddal a Tények Plusz a dobogó harmadik helyét szerezte meg augusztusban. Csak az Ázsia Expressz 2 és a Bezár a bazár! tudta megelőzni a versenyben.
A 18-59-es fő kereskedelmi célcsoportot vizsgálva, augusztusban ismét a TV2 Csoport nyerte a nézettségi versenyt. A csatornacsalád 23,2%-os közönségarányt ért el, ami azt jelenti, hogy
átlagosan a tévét nézők közel negyede a TV2 Csoport csatornáit választotta.
A 18-59-es célcsoport mellett a 18-49-es korcsoport és a teljes lakosság körében mért adatok tekintetében is stabilnak nevezhető a TV2 Csoport előnye az idei évben, hiszen a kábelportfólió és a csoport szintű adatok tekintetében minden esetben vezet.
A csatornacsaládok sorrendje átrendeződött az idei év során, hiszen a 2016-os portfólióbővítés utána
a TV2 Csoport idén márciusban megszerezte az első helyet és azóta minden hónapot megnyert.
A TV2 mellett a Mozi+ és a Prime teljesítménye is jelentős. Az előbbi 4%-os átlagával a második legnézettebb kábelcsatornának bizonyult a tévés piacon, míg a Prime közvetlenül mögötte a harmadik augusztus hónapban. A Mozi+ legnézettebb műsora A Védelmező című film volt Denzel Washington főszereplésével, amely 7,3%-os közönségarányt ért el a 18-59-es korcsoportot vizsgálva. A Prime legnépszerűbb sorozata a Hawaii Five-O, amely többször is szerepel a legnézettebb műsorok listáján, a legjobb eredménye pedig 4,1%-os közönségarány.
A TV2 Csoport március óta őrzi vezető szerepét minden fontos célcsoportot tekintve (18-49, 18-59, 4+) az egész napot vizsgálva.
„A TV2 Csoport online látogatottsági adatai is jelentősen növekedtek. Szeptember 1-jén mindössze egy nap alatt 247.636 valós felhasználó kattintott a felületeinkre, ami jóval több, mint konkurensünk teljesítménye. Az elkövetkezendő hetekben ezt a sikeres építkezést folytatjuk tovább a nézői igények figyelembevételével, hogy minél több szórakoztató tartalmat tudjunk kínálni” – mondta Pavel Stantchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.
A TV2 Csoport valós felhasználó (RU) adatai nemcsak a szeptember 1-jei napon hoztak jelentős sikert. A TV2 Csoport az elmúlt egy hetet vizsgálva, az Ázsia Expressz 2 indulása óta maga mögé utasította az RTL Magyarországot. Az augusztus 26 – szeptember 1. időszakot tekintve a TV2 Csoport 780 210, míg legnagyobb konkurense 757 926 valós látogatót tudhat magáénak.